Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2FL]Jak w minutę za darmo uruchomić kontrolę ciśnienia TPM

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #51
    Mi bardziej chodzi jak to zakodawać, czy zrobic to jak w instrukcji na początku postu ?

    moje kodowanie bez TPM:

    Address 03: ABS Brakes Labels: 1K0-907-379-MK70.lbl
    Part No: 1K0 907 379 P
    Component: ASR FRONT MK70 0105
    Coding: 0017025
    Shop #: WSC 73430 790 00000

    Komentarz


    • #52
      Odejmij od 17025 liczbę 16384

      Potem wejdź w Basic Settings i kanał 42 by zresetować i się zaczął uczyć.
      http://chomikuj.pl/lusob/VCDS
      Trochę plików do VCDS, zapraszam

      Komentarz


      • #53
        czyli zamiast tego kodowania co tam jest teraz wpisać 641 ?

        Komentarz


        • #54
          yes sir!
          Pozdrawiam
          Marcin

          Komentarz


          • #55
            włączyłem, ale przez cały czas mi mruga lampka mimo że robiłem reset za pomocą VCDS-a !

            Komentarz


            • #56
              Zrób reset TPMS

              1. Włącz zapłon
              2. Wejdź w sterownik 03 - Brake Electronics grupa 042 - GO
              3. Activate the Basic Setting [ON/OFF/Next] - Done
              4. Wyjdź ze sterownika, przytrzymaj ESP+TPMS przez ponad 2 sekundy
              5. Jak "gongnie" puść przyciski i Voila!

              Prerequisites:

              * Ignition ON

              [Select]
              [03 - Brake Electronics]
              [Basic Settings - 04]
              Group 042
              [Go!]
              Activate the Basic Setting.
              [ON/OFF/Next]
              [Done, Go Back]
              [Close Controller, Go Back - 06]

              * The Tire Pressure Monitoring Lamp (K220) should blink.
              * Now check the Tire Pressure and correct it if necessary.
              * Press and Hold the Tire Pressure Monitoring Button (E492) AND the ASR/ESP Button (E256) for 2 Seconds.
              * A short Tone should sound after pressing/holding these buttons for 2 Seconds and the blinking should change to a permanent lit Tire Pressure Monitoring Lamp (K220).
              * The Reset is now done and as soon as you let the buttons go the Tire Pressure Monitoring Lamp (K220) should go OFF.
              Pozdrawiam
              Marcin

              Komentarz


              • #57
                tylko ja nie mam zrobionego tego przycisku i chciałem pójść na łatwiznę i resetować za pomocą VCDS

                Komentarz


                • #58
                  Enriquez , czy u siebie też mam zmieniać kodowanie?

                  Address 17: Instruments (J285) Labels: 5K0-920-xxx-17.clb
                  Part No SW: 1Z0 920 803 D HW: 1Z0 920 803 D
                  Component: KOMBI H21 0110
                  Serial number: 00000000000000
                  Coding: 110B00
                  Shop #: WSC 31414 790 00001
                  ASAM Dataset: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09 A04040
                  ROD: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09_SK35.rod
                  VCID: 356525E72065

                  No fault code found.

                  Komentarz


                  • #59
                    Jezeli po zakodowaniu ABS nie bedziesz mial kontrolki na zegarach to tak.
                    Pozdrawiam
                    Marcin

                    Komentarz


                    • #60
                      Zamieszczone przez Enriquez
                      Jezeli po zakodowaniu ABS nie bedziesz mial kontrolki na zegarach to tak.
                      Chyba jest OK, bo kontrolka TPM zapala się razem z ABS i ESP po włączeniu zapłonu, i za chwilę razem wszystkie gasną.

                      Komentarz


                      • #61
                        no to ja dorzuce swoj problem.

                        Kod:
                        Part No SW: 1K0 907 379 BH    HW: 1K0 907 379 BH
                           Component: ESP MK60EC1   H31 0121
                        uruchomilem TPMS w sterowniku ABS w bajcie 16 bicie 2 i w measuring block na kanale 42 mogę TPMS zrestrartowac (wtedy pojawia się kontrolka, mrugnie i piknie kilka razy, no i znika).
                        Po włączeniu zapłonu niestety się już nie pojawia w sterowniku ABS jest jeszcze jedna opcja, tzn. bajt 17 bit 2, ale po jej załączeniu mam błąd w instruments samo zaznaczenie w instruments w Bajcie 2 bit 0 nic nie daje.





                        Macie jakieś pomysły ??
                        Pozdrawiam
                        KuCyK

                        Komentarz


                        • #62
                          kucykspeedway,

                          jutro sprawdzę u siebie w Superbie, mam sterownik BD
                          wydaje mi się, że powinieneś zastosować kombinację bajt 16 + instrumenty.
                          Pozdrawiam
                          Marcin

                          Komentarz


                          • #63
                            Zamieszczone przez kucykspeedway
                            no to ja dorzuce swoj problem.

                            Kod:
                            Part No SW: 1K0 907 379 BH    HW: 1K0 907 379 BH
                               Component: ESP MK60EC1   H31 0121
                            uruchomilem TPMS w sterowniku ABS w bajcie 16 bicie 2 i w measuring block na kanale 42 mogę TPMS zrestrartowac (wtedy pojawia się kontrolka, mrugnie i piknie kilka razy, no i znika).
                            Po włączeniu zapłonu niestety się już nie pojawia w sterowniku ABS jest jeszcze jedna opcja, tzn. bajt 17 bit 2, ale po jej załączeniu mam błąd w instruments samo zaznaczenie w instruments w Bajcie 2 bit 0 nic nie daje.

                            Obrazek

                            Obrazek

                            Macie jakieś pomysły ??
                            A Zakodowałeś w CL Bajt 8 Bit 7 + ABS
                            Pozdrawiam Zbigniew // OI FL __ OII FL // SIMPLY CLEVER

                            Komentarz


                            • #64
                              Langusta, tak zapytam jak małe dziecko - a powinienem ?? :P :lol:

                              Jak tak teraz sobie przypominam to rzeczywiście na początku zakodowałem ten bit, który podałeś, lecz wyskoczył mi błąd HHC i wszystko cofnąłem tak jak było na początku. Potem już tylko działałem na kodowaniach, które podałem wyżej, bo o tym Bajt 8 Bit 7 nie było nigdzie wzmianki.

                              Wieczorem jak żonka wróci to podejdę do samochodu i sprawdzę to rozwiązanie

                              EDIT
                              nie sprawdzę, bo padł mi kable ku....
                              Pozdrawiam
                              KuCyK

                              Komentarz


                              • #65
                                Zamieszczone przez kucykspeedway
                                Langusta, tak zapytam jak małe dziecko - a powinienem ?? :P :lol:

                                Jak tak teraz sobie przypominam to rzeczywiście na początku zakodowałem ten bit, który podałeś, lecz wyskoczył mi błąd HHC i wszystko cofnąłem tak jak było na początku. Potem już tylko działałem na kodowaniach, które podałem wyżej, bo o tym Bajt 8 Bit 7 nie było nigdzie wzmianki.

                                Wieczorem jak żonka wróci to podejdę do samochodu i sprawdzę to rozwiązanie

                                EDIT
                                nie sprawdzę, bo padł mi kable ku....
                                Ja mam tak zakodowane w CL, jak padł kabel, dałeś mu może neta powąchać ?
                                Pozdrawiam Zbigniew // OI FL __ OII FL // SIMPLY CLEVER

                                Komentarz


                                • #66
                                  tak zapomniałem się w pracy, jak znajomemu w pasacie b6 bledy kasowalem samochod stał blisko biura i wifi podlapalo fuck ...

                                  EDIT

                                  Kabelek powrócił do mnie (dzieki Innova !!) No to sprawdziłem wszystko.
                                  Zakodowałem Bajt 8 bit 7 i nic się nie zmieniło.

                                  W momencie zakodowania Instrumentów mam cały czas błąd w gateway

                                  [ Dodano: Czw 18 Paź, 12 20:59 ]








                                  Pozdrawiam
                                  KuCyK

                                  Komentarz


                                  • #67
                                    W przypadku octavii nie nalezy kodowac obecnosci TPMS w module 09. To jest opcja dla systemu z czujnikami cisnienia w kazdym kole i gateway krzyczy ze nie widzi odbiornika,
                                    Pozdrawiam
                                    Marcin

                                    Komentarz


                                    • #68
                                      w tym sęk, że zazaczenie tego bitu w CE nic nie powoduje, natomiast w instruments pojawia się zawsze błąd w Gateway - nie ważnie czy będzie w CE zaznaczone, czy tylko w ABS
                                      Pozdrawiam
                                      KuCyK

                                      Komentarz


                                      • #69
                                        Po przeczytaniu kilku postów też postanowiłem włączyć sobie kontrole ciśnienia w oponach, bez instalowania przycisku kasowania na panelu.
                                        Mam O2T, MY2011.

                                        Zgodnie z zaleceniami w sterowniku ABS w krótkim kodowaniu odjąłem 16384 i OK.
                                        W sterowniku Instrumenty włączyłem bajt 2 bit 01 i OK.

                                        W chwili obecnej kontrolka od TPMS zapala się i gaśnie po przekręceniu kluczyka.

                                        Jednak w blokach na kanale 31 jest informacja że TPMS jest nieaktywny.
                                        Przejechałem ponad 300km, ale w kanale 31 nie wyświetliły się żadne informacje wciąż jest informacja o braku aktywności.
                                        Załączam zrzuty ekranu poszczególnych modułów.
                                        Czy może ktoś poradzić co jeszcze należy zrobić, aby zadziałało.
                                        Załączone pliki
                                        Pozdrawiam,

                                        drodar

                                        Komentarz


                                        • #70
                                          U mnie też coś nie działa.
                                          Zakodowałem jak opisane na początku, kontrolka przy przekreceniu zapłonu zapala sie i gasnie czyli niby ok. Ale jak wchodze w kanał 31 to mam errory. Coś robię nie tak czy u mnie nie będzie dzialać?

                                          Moje kodowanie:
                                          Address 03: ABS Brakes (-----) Labels: 1K0-907-379-60EC1F.clb
                                          Part No SW: 1K0 907 379 AD HW: 1K0 907 379 AD
                                          Component: ESP MK60EC1 H35 0106
                                          Revision: 00H35001
                                          Coding: 113B201C092800FD881004ED902000402800
                                          Shop #: WSC 73430 790 00999
                                          VCID: 74E3D8E36B9F

                                          No fault code found.
                                          Załączone pliki

                                          Komentarz


                                          • #71
                                            Po twoim kodowanie nie widać byś miał aktywny TPMS , sprawdź w sterowniku ABS (03) bajt 16 bit 2 powinno być zaznaczone .Pamiętaj że ty masz sterownik na długim kodowaniu a nie na krótkim .

                                            Komentarz


                                            • #72
                                              Wkleiłem kodowanie przed włączeniem TMPS.

                                              To jest właściwe, po kodowaniu.

                                              Address 03: ABS Brakes (-----) Labels: 1K0-907-379-60EC1F.clb
                                              Part No SW: 1K0 907 379 AD HW: 1K0 907 379 AD
                                              Component: ESP MK60EC1 H35 0106
                                              Revision: 00H35001
                                              Coding: 113B201C092800FD881004ED902000402C00
                                              Shop #: WSC 73430 790 00999
                                              VCID: 74E3D8E36B9F

                                              No fault code found.

                                              Komentarz


                                              • #73
                                                Przy MK60EC1 w bloku pomiarowym nic nie ma o TPMS, zresetuj w Basic Settings w kanale 42 i będzie grało.
                                                http://chomikuj.pl/lusob/VCDS
                                                Trochę plików do VCDS, zapraszam

                                                Komentarz


                                                • #74
                                                  Próbowałem reset ale zaczynają migać szybko obie kontrolki (ABS i ciśnienie w kołach) do czasu aż nie wyjdę z tego.
                                                  Może źle coś robię? Wchodzę nie w te zakładki które trzeba?

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X